טיפים לבחירת ציוד לשירותים במשרד


על פניו, בחירת ציוד לשירותים במשרד אמורה להיות דבר פשוט וקל, כמה מסובך זה אמור להיות? הרי לכל אחד מאיתנו יש שירותים בבית ואנחנו יודעים במה אנחנו משתמשים, מה אנחנו צריכים, מה אנשים מחפשים.

אך זה לא מדויק, מאחר ובשירותים הפרטיים שלנו בבית, אנחנו משתמשים בציוד ובכלים שמתאימים לנו, בשירותים במשרד או בכל מקום ציבורי אחר, הרי שאנחנו צריכים לחשוב מה העובדים צריכים, ולא רק זה, עלינו לקחת בחשבון שיגיעו אלינו לקוחות או ספקים, ייתכן שגם הם יצטרכו להשתמש בשירותים. אז יש פה גם עניין של כמות גדולה יותר של אנשים, וגם צרכים רבים יותר.

מספר טיפים הנכונים לבחירה

ראשית, צריך לתכנן את תאי השירותים על פי המבנה שלהם ובהתאם לכך לבחור את הציוד הנכון. כלומר, אנחנו צריכים להתאים בין סוג ואופי התא לסוג הציוד שאנחנו קונים. אסור לעשות הפרדה בין השניים, כי אז אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם ציוד לא מתאים.

שנית, חשוב להקפיד על כך שהציוד יהיה שמיש, נגיש, אך גם יתאים לעיצוב של תא השירותים. כלומר, אם אנחנו מבקשים לספק שירותים איכותיים, יוקרתיים, אז לא מספיק שהתא יהיה כזה, אלא גם השירותים צריכים להיות בהתאם, מבחינת סגנון, עיצוב ואיכות.

שלישית, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שחלק מהציוד אמור להחזיק זמן רב, בין אם זה מתקנים שונים בכיור, באסלה או דברים, וחלק מהציוד אנחנו אמורים להחליף מעת לעת. אין היגיון להשתמש באותו ציוד כל הזמן, במקרים מסוימים.

ארבע, מן הסתם, הציוד אמור גם להיות נוח לשימוש אך מאחר והוא ממוקם בשירותים, הוא אמור גם לספק הרבה פעמים אקסטרה, למשל, בכל הקשור לריח וניקיון. אם אנחנו בוחרים מתקני טיהור אוויר, מתקני ייבוש ידיים או פחי אשפה, חשוב שאנחנו נזכור שיש מטרה למתקנים האלה בפני עצמם וגם מטרה שהם ישמרו על הניקיון והריח במקום.

חמש, חשוב לבדוק מה הצרכים של העובדים במובן הרחב של המילה, למשל, השירותים צריכים להיות ניגשים לנכים, הם צריכים להכיל משטחי החתלה ועוד.

5 (100%) 1 vote